Skip to content

Impotriva ghiciturilor in stele si cafele

Aprilie 30, 2008

Daca mi-ar fi spus cineva, acum 8 ani de zile, cand am inceput cautarea unei case, ca avea sa dureze atat, sau daca mi-ar fi citit in stele macar una din aventurile povestite aici, cred ca as fi devenit instantaneu complet abulica. Sa fi stiut ce ma asteapta, asta sigur ma lasa cu ochii goi si buza cazuta, lacrimi neuscate si muci nestersi. Pentru ca visele mele nu sunt pe termen lung, nu bat mai mult de 3 saptamani, iar cu eforturi intense, 2 luni. Si am avut intotdeauna convingerea ca ne vom muta imediat, sau vom incepe constructia unei case in cel mai scurt timp posibil… deoarece ne grabeam. Restul intrebarilor (de genul: aveti banii necesari) erau absurde, pentru ca intrau in detalii inutile. Noi vroiam sa ne mutam, iar restul trebuia sa vina de la sine. Ori ca eram prea tineri si prea prosti, ori prea visatori, ori ca fara un pic de chin nu poti castiga bucuria din final, ori ca traseul a fost formator in sine si ramane sa trag invatamintele in blogul de fata – nu stiu. Ceea ce stiu sigur, sigur, cu certitudine, este ca un ghicitor in stele mi-ar fi provocat o greata imensa si un dispret feroce, chiar daca as fi stiut ca-mi spune adevarul.

Nu-mi trebuie sa ma anunte nimeni daca astazi voi avea parte de-o bucurie, pentru ca deja mi-a luat bucuria si mai mare a asteptarii bucuriei posibile. Raman doar cu bucuria aflarii ca voi avea o bucurie, restul, tot ce mai tine de surpriza, e deja anulat din start. Ca sa nu mai spun despre dezamagirea intalnirii unei bucurii mai mici decat cea anuntata. Asa ca, hai, dispari din calea mea si horoscoapele alea ti le poti transpune acolo unde ai aflat deja ca-ti voi spune.

Ps: Sotul nu e de acord cu mine. Zice ca daca am fi stiut ce ne asteapta, am fi luat imediat o bucata de pamant, al carei pret ar fi crescut atat de mult de-atunci, incat acum eram bogati. Spuneti si voi: eram bogati, dar ce va mai povesteam eu voua? Adio adrenalina, adio vise, adio Wright, adio blog! Nu-i asa ca bogatii nu mai viseaza?

Noapte buna!

No comments yet

Lasă un răspuns

