Sări la conţinut

Mai departe, mai departe, mai încet, tot mai încet

iulie 24, 2009

Cum o fi, oare, viaţa la ţară prin alte locuri mai depărtate, mai ondulate? O fi mai lină? De soare plină? O fi mai lentă? Sau mai înceată? Moartea n-o veni de-odată? Nu s-o grăbi, o sta pe spate, ceruri să-noate, câmpi să tăvale, stele pe vale să zvâle-n lacuri de-a berbeleacuri. Şi-apoi să vină, să stea o leacă, la o agapă, să stea puţin, să bea un vin  şi-apoi să doarmă o veşnicie. Vis de câmpie…

spmi (1)

spmi (2)

spmi (3)

spmi (4)

spmi (5)

spmi (6)

spmi (7)

spmi (8)

spmi (9)

spmi (10)

spmi (11)

spmi (12)

spmi (13)

12 comentarii leave one →
  1. iulie 25, 2009 7:00 am

    Prahova/Buzau?

  2. iulie 25, 2009 10:39 am

    Minunatul si atat de necunoscutul Buzau… Dar vin poze noi, si mai si… Astea au fost aperitivul :)

  3. mihaela permalink
    iulie 26, 2009 2:33 pm

    am recunoscut imediat locurile din poze: sunt locurile mele :) si da, moartea vine mai incet aici si viata se traieste mai lent. sunt oameni pe dealurile astea care nu au vazut niciodata campia.

  4. iulie 26, 2009 5:38 pm

    Draga Mihaela, nu ma asteptam la o asemenea confirmare :) Multumesc…

  5. Claudiu permalink
    iulie 27, 2009 2:15 am

    Salut Anca,

    Am fost acum o saptamana prin comuna Lopatari, jud Buzau….e ceva extraordinar… eu nu stiam ca Buzaul poatea avea asa ceva. Habar n-aveam ca asa aproape de noi poate fi o oaza asa mare de frumusete.

    Am mers doua zile la rand ore in sire pe muntii Buzaului, in drumetii. N-am vazut urma de turist, si nici urma de pensiune sau loc de cazare. Totul e neatins de mana omului. Oriunde te uiti numai munti.

    Am fost sus la Poiana Nucului… o minunatie, parca esti in Bucuvina.

  6. iulie 27, 2009 10:27 am

    Buna, Claudiu!

    Cata dreptate ai! Aceeasi surpriza am trait-o si noi… Habar nu aveam cat de frumosi, FRUMOSI pot fi subcarpatii Buzaului. Comparatia cu Bucovina e foarte realista :) Iar Moeciu paleste, depasit cu mult. Si nici picior de om… Or mai fi pustnici prin pustiurile astea? :)

  7. mihaela permalink
    iulie 27, 2009 11:58 am

    La fel de frumoase sunt şi locurile mele din lanţul Munţilor Retezat – Dealu Mare, locuri unde momârlanii îşi ţin oile şi caii şi eu unde merg la fiecare sfârşit nebun de săptămână după bureţi ,afine , mure etc.Nu pot să cred cât de bine aţi definit starea pe care o simţi în astfel de locuri. Şi aici la mine morţii dorm o veşnicie în ograda casei .
    Îmi pare rău ca Biserica Sf. Nicolae nu va mai fi a studenţilor. De acolo am învăţat să merg la colindat la spitale , azile , cămine de copii şi am încercat şi în oraşul meu sa facem acest lucru. Vreau sa vă spun ca asa cum mă odihneşte, ma linişteşte , mă ajută, mă face mai bună plivitul în gradina mamei sau mersul pe munte aşa îmi foloseşte şi site-ul dvs. Vă mulţumesc.

  8. iulie 27, 2009 3:37 pm

    Draga Mihaela,

    In primul rand, multumesc ca mi-ai semnalat si alte locuri care merita vizitate. Am retinut! :)

    In al doilea, am auzit de Biserica Rusa, m-am intristat enorm, dar apoi am aflat ca treburile nu stau chiar asa, ca e o chestiune temporara, pana cand biserica bulgarilor va fi refacuta. Am scris si un articol pe tema asta, dar m-am oprit sa-l public, tocmai din cauza ca lucrurile nu sunt foarte clare si n-am vrut sa creez tulburare…

  9. iulie 27, 2009 7:15 pm

    Buzaul este o zona de vis inca nedescoperita turistic (din fericire). Este locul unde imi petreceam in copilarie vacantele de vara, la strabunici, pe valea Buzaului si a bastii. Daca urci mai sus, la Siriu, ai parte de peisaje cum rar intalnesti.

    Poezia de inceput iti apartine? Foarte inspirata.

  10. iulie 27, 2009 7:43 pm

    E prima data cand aud de asa ceva. Spuneti-mi si mie: ce se intampla cu Biserica Studenteasca ?

  11. iulie 27, 2009 10:26 pm

    Multumesc. Sa ne mai mire ceva in ziua de azi ?

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 85 other followers

