Skip to content

Planşe de colorat – Naşterea Domnului (1)

aprilie 5, 2009

Pentru a tipări, fă clic pe fiecare imagine şi vei avea o rezoluţie mai bună.

Bunavestire

bunavest-1

Spre Betleem

spre-betleem

spre-betleem2

Cetatea Betleem şi steaua

betleemul-1

betleemul

Îngerul vesteşte păstorilor

ingerul-vesteste-pastorilorr

ingerul-vesteste-pastorilorr-1

Cei trei magi: Gaspar, Baltazar şi Melchior

trei-magi-1

trei-magi-2

Naşterea Domnului

nasterea-11

Aducerea la templu

aducerea-la-templu-2

aducerea-la-templu

Simeon şi Ana

aducerea-la-templu-1

Fuga în Egipt

fuga-in-egipt

8 comentarii leave one →
  1. vasile permalink
    decembrie 3, 2009 1:51 pm

    multumesc pentru imaginile gasite pe site !
    simple si usor de inteles pentru copii.

  2. aprilie 23, 2011 1:14 pm

    imi plac imaginile bravo copii

  3. noiembrie 29, 2011 3:39 pm

    imi place mult bravo si felicitari copiilor care au lucrat

  4. patricia permalink
    decembrie 13, 2011 8:43 am

    mersi mult m-ati salvat!

  5. denisa permalink
    decembrie 15, 2011 5:24 pm

    frumos

  6. georgy permalink
    februarie 21, 2012 10:58 am

    asta ma ajuta la proiectul meu
    bravo copii
    :))

  7. noiembrie 29, 2013 7:32 am

    imi plac foarte mult desenele pe care le-em vazut.

  8. tudorel02 permalink
    decembrie 22, 2013 5:18 pm

    foarte frrumoase desene

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 89 other followers

