Sări la conţinut

Cântece de toamnă

octombrie 4, 2008

Mondial

Iris

Alifantis

Tudor Gheorghe

Pasarea Colibri

6 comentarii leave one →
  1. Maria permalink
    octombrie 4, 2008 10:41 am

    Ascult “Mondial” si dau volumul taaare….

  2. Lorena permalink
    octombrie 6, 2008 5:41 am

    Sa nu uiti sa te joci
    (http://www.flickr.com/photos/streuwerk/2431138923/in/pool-andygoldsworthy)!
    Azi am dat pe Internet peste Andy Goldsworthy. Ca urmare, m-am dus cu D. si K. in padure la adunat frunze si castane (in iarba se ascundeau doi… toporasi! Oare ei nu stiu ca le-a trecut timpul?!). N-am facut nimic pana la urma, dar sper sa ne mobilizam in curand si sa decoram cumva trunchiul “ras” al unui stejar din curte. Nu-mi iese din minte paturica lui din frunze de sicomor:
    http://img.photobucket.com/albums/v322/supergongie/Andy_Goldsworthy_Sycamore_leaves_st.jpg .

    Frunzele le prinde intre ele cu spini.

  3. Lorena permalink
    octombrie 6, 2008 5:46 am

    P.S. Vad ca nu apare primul link. Era o foto pentru copiii tai cu o spirala realizata din capacele de ghinde (intoarse ca farfurioare).

  4. viatalatara permalink
    octombrie 6, 2008 8:26 am

    pai comentariul a fost trimis la spamuri, din cauza linkurilor pe care le-ai pus :D dar l-am recuperat (nu e primul, dar ti-am spus acum ca sa nu te sperii pe viitor).

    minunate fotografiile! am gasit si noi capace de ghinde in Tineretului, dar nu ne-am gandit decat sa facem palarii la papusi din ele!

  5. Lorena permalink
    octombrie 6, 2008 2:38 pm

    Atunci cum se face daca vrei sa treci linkuri, fara ca tu sa scormonesti prin mailuri?

  6. octombrie 16, 2009 3:59 pm

    super
    frumos

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 79 other followers

